کد خبر: ۸۳۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
تعداد بازدید: ۱۴۶
سخنگوی قوه قضائیه در خصوص بازداشتی‌های حوادث اخیر گفت: تاکید شده در اسرع وقت در مورد بازداشتی‌ها غربالگری صورت بگیرد که اگر کسی کم تقصیر و بی‌تقصیر است اسباب آزادی آنها فراهم شود.

: بازداشت‌شدگان در اسرع وقت غربالگری می‌شوند / افراد بازداشتی بی تقصیر یا کم تقصیر در جریان حوادث اخیر باید آزاد شوندغلامحسین اسماعیلی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال ایلنا در خصوص نگرانی برخی خانواده‌ها از بازداشت فرزندانشان و عدم اطلاع از مکان بازداشت آنها گفت: ما متعاقب دستور رئیس قوه قضائیه که در بند پنجم بیانیه ایشان مطرح شده بود کمیته‌ای با حضور معاون اول قوه قضائیه، دادستان کل کشور، بنده و رئیس سازمان بازرسی تشکیل شد و جلساتی را تشکیل دادیم که هر روز تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: تاکید شده در اسرع وقت در مورد بازداشتی‌ها غربالگری صورت بگیرد که اگر کسی کم تقصیر و بی‌تقصیر است اسباب آزادی آنها فراهم شود و این کار در دستور کار است. با این اقدام نگرانی خانواده‌ها برطرف می‌شود و می‌توانند از مراجع قضایی حوزه خود اطلاعات لازم را کسب کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: