کد خبر: ۸۳۳۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲
تعداد بازدید: ۱۸۲
قیمت طلا در بازارهای جهانی با خوش بینی برای پایان جنگ تجاری با ۳.۲۰ دلار کاهش ۱۶۸.۲۰ دلار فروخته شد.

طلا ۳ دلار ارزان شدبه گزارش خبرداغ  به نقل از رویترز ، قیمت طلا در بازارهای جهانی با خوش بینی برای پایان جنگ تجاری با ۳.۲۰ دلار کاهش ۱۶۸.۲۰ دلار فروخته شد.

به دنبال پیشرفت در مذاکرات تجاری و فاز نخست توافق تجاری آمریکا و چین، قیمت طلا در آخرین روز معاملات بازارهای جهانی کاهش یافت و رشته افزایشی سه روز قیمت طلا را شکست.

هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۳.۲۰ دلار کاهش ۱۴۶۸.۲۰ دلار فروخته شد.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار گفت:«در مجموع تجارت طلا تحت تاثیر جنگ تجاری است و خوش‌بینی فاحشی در مورد تصویب مراحل پایانی توافق وجود دارد.»

قیمت طلا تاکنون بیش از ۱۴ درصد در سال جاری افزایش یافته است زیرا اختلافات تجاری میان دو اقتصاد بزرگ جهان، بازارهای مالی را به هم ریخته است و نگرانی در مورد رکود اقتصادی را شدت داده است و بانک‌های مرکزی را بر آن داشته تا نرخ بهره را کاهش دهند.

قیمت طلا در روز جمعه از بالاترین رقم یک هفته گذشته که در روز پنج‌شنبه رقم خورد، کاهش یافته و طی هفته گذشته حدود ۰.۶ درصد افزایش یافته است.

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: