کد خبر: ۸۳۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
تعداد بازدید: ۱۷۴
در بازی امروز تیم ملی ایران و عراق 7 بازیکن پرسپولیس شانس بازی کردن دارند.

به گزارش خبرداغ ، تیم ملی فوتبال ایران امروز با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی در پنجمین بازی‌اش در دور رفت مرحله دوم مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های2023 آسیا به مصاف عراق می‌رود.

 

 

دیدار ایران با عراق،  به نوعی دوئل پرسپولیسی‌ها در عمان است. بنا بر آخرین اطلاعات بشار رسن که به تیم ملی عراق دعوت شده، مقابل ایران ثابت بازی خواهد کرد و از سویی دیگر از پرسپولیس نیز 6 بازیکن (علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، محمد نادری، احمد نوراللهی، وحید امیری و مهدی ترابی) در تیم ملی ایران دارد که سبب می‌شود احتمال 7 حضور سرخ‌پوش در ترکیب دو تیم وجود داشته باشد  که باعث جدال و تقابل زیبایی 2 تیم خواهد شد.

 

رسن در هفته‌های گذشته برای پرسپولیس زیاد بازی نکرده و حالا امیدوار است با پیراهن تیم ملی کشورش بتواند دروازه علیرضا بیرانوند را باز کند.

جام نیوز

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: