کد خبر: ۸۳۲۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
تعداد بازدید: ۱۷۴
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف گفت: در حالی که قیمت انس جهانی طلا تغییری نداشت، اما به دلیل افزایش قیمت دلار در بازار ایران، طلا و سکه هم گران شد.

کشتی‌آرای: عامل افزایش ۴۰ هزار تومانی قیمت سکه، گران شدن دلار بودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا ، محمد کشتی‌آرای درباره افزایش قیمت امروز- چهارشنبه، ۲۲ آبان ماه - سکه اظهار داشت: روز گذشته قیمت سکه در محدود ۴ میلیون تومان بود و دلار با قیمت ۱۱ هزار و ۵۲۰ تومان به فروش می‌رسید. امروز که دلار ۲۰۰ تومان گران شد و قیمت طلا و سکه را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: در حالی که قیمت انس جهانی طلا تغییری نداشت، اما به دلیل افزایش قیمت دلار در بازار ایران، طلا و سکه هم گران شد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر ادامه داد: در حال حاضر قیمت سکه از ۴ میلیون تومان به چهار میلیون و ۴۰ هزار تومان افزایش یافته است. نیم سکه هم ۲۰ هزار تومان، ربع سکه نیز ۲۰ هزار تومان گران شدند، اما سکه‌های یک گرمی تغییر قیمتی نداشتند.

وی درباره افزایش قیمت طلا اظهار داشت: روز گذشته قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۷ هزار تومان بود که امروز به ۴۱۰ هزار تومان رسیده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: