کد خبر: ۸۳۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
تعداد بازدید: ۲۰۹
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی در این کمیسیون به تصویب نرسید و بررسی آن به نشست بعدی موکول شد.

لایحه حذف ۴ صفر پول در کمیسیون تصویب نشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا ، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه حذف ۴ صفر از پول ملی در این کمیسیون به تصویب نرسید و بررسی آن به نشست بعدی موکول شد.

«سید حسن حسینی شاهرودی» سه شنبه شب در خصوص دستورکار نشست امروز کمیسیون اقتصادی گفت: در نشست عصر امروز کمیسیون قرار بود وزیر کشور در جلسه حضور یابد و به پرسش های چند نماینده پاسخ دهد. بررسی لایحه حدف ۴ صفر از پول ملی و طرح مالیات بر عایدی مسکن از دیگر برنامه های مورد بررسی امروز کمیسیون اقتصادی بود.


وی اضافه کرد: قرار بود وزیر کشور به سوالات آقایان حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، سید قاسم جاسمی نماینده کرمانشاه و سیدجواد حسینی کیا نماینده سنقر پاسخ دهد که به دلیل حضور نیافتن وزیر، این سوالات برابر با آیین نامه به صحن علنی مجلس ارجاع می‌شود.

نماینده مردم میامی و شاهرود در مجلس دهم شورای اسلامی با بیان بررسی چند ماده از طرح مالیات برعایدی مسکن در کمیسیون اقتصادی گفت: کلیات طرح پیشتر در کمیسیون اقتصادی مطرح و بررسی شده بود و امروز هم چند ماده از آن مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی شاهرودی درباره لایحه حذف ۴صفر از پول ملی نیز تصریح کرد: این لایحه در کمیته پولی بانکی بررسی و تصویب شد اما در کمیسیون به تصویب نرسید.

وی ادامه داد: بررسی لایحه حذف ۴ صفر از پول آن به جلسه بعدی موکول شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: