کد خبر: ۸۳۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
تعداد بازدید: ۲۵۷
جشن «بله‌سورون2» به مناسبت چهار میلیونی شدن تعداد کاربران بله و همچنین فرا رسیدن چهارمین سالگرد راه اندازی این اپلیکیشن برگزار می شود.
جشنواره «بله‌سورون» با جوایز شگفت انگیز آغاز شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برای شرکت در این جشن کافی است تا به بازو (بات)  balesooroon2bot@ سری بزنید و با دیدن یک ویدئو، به چهار سوال پاسخ دهید.گوشی موبایل شیائومی مدل Mi A3، ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Bip، هدست شیائومی Air dots و اسپیکر هوشمند شیائومی Millet جوایز این جشنوازه است که به چهار برنده خوش شانس به قید قرعه کشی تعلق می گیرد.بله سورون 2 از روز شنبه 18 آبان ماه آغاز گردیده است و کاربران برای شرکت در قرعه کشی جوایز تا روز شنبه 25 آبان ماه زمان دارند. «بله» به عنوان تنها پیام رسان ارتباطی و بانکی کشور در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و ... را داراست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: