کد خبر: ۸۳۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰
تعداد بازدید: ۱۹۵
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش پذیرفت (سهامی خاص) به مبلغ ۳ هزار میلیارد ریال ازطریق شرکت فرا بورس ایران با حضور مرتضي بانك مشاور رئيس جمهور و دبير شوراي عالي مناطق آزاد و غلامحسين مظفري مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش در تالار بورس کیش آغاز شد.
فروش صکوک اجاره ۳ هزار میلیارد ریالی شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در کمتر از 30 ثانیهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دارایی مبنای انتشار این اوراق یک باب ملک ویلایی با کاربری مسکونی است که توسط شرکت واسط مالی دی سوم از شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش خریداری شده و سپس بصورت اجاره به شرط تملیک به آن شرکت واگذار می شود.

این اوراق ۴ ساله و با نرخ اجاره بهای ۱۸ درصد است که این اجاره بها هر سه ماه یک بار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می شود.

 ناشر این اوراق شرکت واسط مالی دی سوم (بامسئولیت محدود) بوده و عرضه آن از طریق شرکت فرابورس ایران انجام شد.

ضامن این اوراق بانک مسکن بوده و بازارگردان و متعهد پذیره نویس آن شرکت تامین سرمایه بانک مسکن وعامل فروش این اوراق شرکت کارگزاری بانک مسکن است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: