لذا
بانک ملی ایران جهت رفاه حال مشتریان گرانقدر این امکان را فراهم کرده است
تا مشتریان بتوانند بدون مراجعه به شعبه و از طریق مراجعه به منوی خدمات
الکترونیک سایت اصلی بانک به آدرس https://bmi.ir/fa/shahab، نسبت به دارابودن یا نبودن شناسه شهاب خود کسب اطلاع کنند.
همچنین کاربران اپلیکیشن بله می توانند با استفاده از بازوی (بات) shahab_bot@ وضعیت کد شهاب خود را استعلام کنند.
لازم
به ذکر است، مشتریان گرانقدر حقیقی و حقوقی فاقد شناسه شهاب باید در اسرع
وقت، به شعب بانک مراجعه و ضمن ارائه مستندات و مدارک ثبتی و هویتی، نسبت
به تکمیل و اخذ شناسه شهاب خود اقدام کنند