کد خبر: ۸۳۲۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
تعداد بازدید: ۲۸۲
دوره آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به منظور بالا بردن سطح علم و آگاهی کارکنان مرکز توسعه سلامت کیش در مواجهه با موارد اضطراری در جزیره برپا شد.
برگزاری دوره آموزشی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این دوره آموزشی به همت مرکز توسعه سلامت و با هدف آمادگی هرچه بیشتر کارکنان در مقابل تهدیدات احتمالی دشمنان، بویژه تهدیدات نرم، در سالن شهید همت مرکزجامع خدمات سلامت بوعلی برگزار شد.

دکتر رضانیا رئیس مرکز توسعه سلامت کیش و مدرس این دوره آموزشی با اشاره به سياستهاي ابلاغي از سوی مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) در حوزه پدافند غيرعامل و فراهم کردن بستر آموزش و فرهنگ سازي در این خصوص گفت: ایمن سازی منابعو زیرساخت های ضروری کشور ، حفظ منابع ، کاهش آسیب پذیری ، هم افزایی برای جایگزینی منابع ، دفاع غیر نظامی و افزایش آستانه مقاومت ملی از مهمترين دلايل اجرای این دوره می باشد.

وي همچنین مهمترین هدف از برگزاری و اجرای آموزش پدافند غیر عامل را کاستن آسیب پذیری نیروی انسانی ،تاسیسات و تجهیزات حیاتی و حساس و مهم کشور بر شمرد.

گفتنی است تعاریف و اصطلاحات پدافند عامل و غیر عامل ، انواع دفاع غیر عامل و اهمیت آن ، بیان نظریه های استراتژیک و اهمیت و لزوم توجه به دفاع غیر عامل ، تاریخچه پدافند غیر عامل ، مقاوم سازی مفاهيم روز پدافند غير عامل، انواع راهكارها، موانع و نحوه عمل در مواقع بحراني با استفاده از مفاهيم پدافند غیر عامل از جمله مواردی بود که بررسي شد و پرسنل مرکز توسعه سلامت با استراتژی هاي رايج در اين زمينه آشنا شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: