کد خبر: ۸۳۲۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۱
سيد محمود رضوی و مجید حسینی دو نیروی جریان قالیباف در فضای مجازی با هم به تندی درگیر شده‌اند و یکدیگر را به نفاق و نان به نرخ روز خوری متهم کردند.
دعوای دوتن از یاران قالیباف بر سر رانت و ریش

به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، سيد محمود رضوی و مجید حسینی دو نیروی جریان قالیباف در فضای مجازی با هم به تندی درگیر شده‌اند و یکدیگر را به نفاق و نان به نرخ روز خوری متهم کردند.

سيد محمود رضوی در توییتر با هشتگ #نفاق نوشت: «یکی از این آفتاب پرست‌های سیاسی که این روزها عدالت‌خوار شده و در مورد مدارس غیرانتفاعی هم افاضات میکنه را کامل میشناسم، حتی بهتر از خودش، نمیخوام همه چیزشو بگم، اما فقط اینو بگم که این عدالتخوار عزیز که به مدارس غیرانتفاعی فحش میده، پسر خودش در مدرسه غیرانتفاعی درس میخونه! #نفاق»

مجید حسینی هم در استوری اینستاگرام خود با هشتگ #لیبرال_ریش_دار و #نان_به_ریش_خور نوشت: «یکی از زالو صفت‌های سیاسی که بدون سواد و هنر و ذره‌ای استعداد سال‌هاست تبدیل به تهیه‌ کننده‌ی پروژه‌های عظیم سینمایی شده، و من از خودش هم بهتر می‌شناسمش؛ این روزها با ریش نیم متری، مواضع حسام الدین آشنا و عارف و حجاریان را در مورد مدارس غیرانتفاعی و خصوصی سازی می‌گیرد؛ متعجبم روزی بود که دو شاد را از سه شاد تشخیص نمی‌داد، ملت را در شهرستان کتک می‌زد. جل الخالق. #لیبرال_ریش_دار #نان_به_ریش_خور»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: