کد خبر: ۸۳۱۹۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
تعداد بازدید: ۱۶۱
افزایش تقاضا برای خرید طلا و سکه از اتبدای هتفه جاری تا کنون سبب شد سکه از کف قیمت فاصله بگیرد.

به گزارسکه کانال عوض کرد/ طلا گرمی ۴۱۴ هزار تومان شدش خبرداغ ، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز به قیمت ۴ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید که افزایشی نزدیک به ۵۰ هزار تومان را نشان می‌دهد. قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز امروز به ۴ میلیون و ۶ هزار تومان ر سیده است که افزایشی برابر با ۴۵ هزار تومان را نشان می دهد. هفته گذشته سکه در کانال سه میلیون تومانی قرار گرفته بود.

بهای نیم سکه نیز با رشد ۱۲ هزار تومانی به قیمت ۲ میلیون و ۸۴ هزار تومان و بهای ربع سکه نیز به یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسید. قیمت هر قطعه ربع سکه نیز امروز افزایشی نزدیک به ۶ هزار تومان را شاهد بود.

سکه گرمی با رشد ۴ هزار تومانی قیمت به ۸۴۵ هزار تومان رسید. افزایش نرخ طلا نیز در بازار در شرایطی رقم خورد که قیمت طلا در بازارهای جهانی به دلیل تعطیلی روز یکشنبه بی تغییر بوده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار به قیمت ۴۱۴ هزار تومان فروخته می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: