کد خبر: ۸۳۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
تعداد بازدید: ۶۸۸
تسهیلات اعطایی این موسسه به شرکتهای خود معادل ۳۳ درصد کل تسهیلات کلان (نه کل تسهیلات) این موسسه اعتباری است
شرکت‌های زیرمجموعه موسسه اعتباری ملل ۴/۵ هزار میلیارد تومان به این موسسه بدهکارند!اعطای حجم عظیم تسهیلات بانکی از سوی بانکها یا موسسات مالی و اعتباری به شرکتهای زیرمجموعه‌های خود یکی از چالش‌های نظام بانکی ایران است.

به گزارش خبرداغ؛ در این زمینه بررسی صورت مالی موسسه اعتباری ملل نشان می‌دهد در پایان شهریور سال جاری مانده میزان تسهیلات جاری و غیرجاری دریافتی شرکت‌های زیرمجموعه موسسه اعتباری ملل از این موسسه بیش از ۴/۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

تسهیلات (جاری و غیرجاری) ۴/۵ هزار میلیارد تومانی شرکت‌های زیرمجموعه این موسسه درحالی است که کل تسهیلات کلان این موسسه حدود ۱۳/۸ هزار میلیارد تومان است. به عبارتی دیگر تسهیلات اعطایی این موسسه به شرکتهای خود معادل ۳۳ درصد کل تسهیلات کلان (نه کل تسهیلات) این موسسه اعتباری است
منبع: ۹۰اقتصادی


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: