کد خبر: ۸۳۱۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۶
تیم جراحی ستون فقرات و جراحی مغز و اعصاب، موفق به انجام نخستین عمل جراحی تعویض مهره کمر در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش شد.
انجام عمل جراحی جایگزینی مهره مصنوعی کمر برای نخستین مرتبه در بیمارستان کیش

به گزارش  خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکترعلی محتشمی متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش در این خصوص گفت:  بیمار مرد 42 ساله ای است که بعلت تخریب مهره دوم کمری دچار فشار شدید در ناحیه دم اسبی نخاع شده بود و به عمل جراحی قدامی و تخلیه مهره و آزادسازی نخاع نیاز داشت.

وی افزود: به همین دلیل تیم جراحی ستون فقرات و جراحی مغز و اعصاب بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش به سرعت وارد عمل شدند و در مرحله نخست مهره دوم بیمار تخلیه شد و سپس جایگزینی آن با مهره مصنوعی انجام و به نوبه آن، پلاتین گذاری شد.

دکترعلی محتشمی تاکید کرد: بعد از این عمل جراحی که حدود هشت ساعت به طول انجامید، بیمار در سلامت کامل به بخش منتقل شد و در حال حاضر دوران نقاهت راسپری می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: