کد خبر: ۸۳۱۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶
تعداد بازدید: ۳۱۶
بر اساس نتایج گزارش ارزیابی عملکرد وزارتخانه ها و دستگاههای اجرایی در هفته دولت که از سوی دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت منتشر شده، وزارت امور اقتصادی و دارایی در چهار برنامه شاخص عملکردی، از شش برنامه به عنوان فعالترین وزارتخانه در سطح دولت معرفی شده است.
وزارت اقتصاد فعالترین وزارتخانه در هفته دولت در چهار برنامه شاخص عملکردیبه گزارش خبرداغ به نقل  از  روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، بر اساس گزارش مذکور، وزارت امور اقتصادی و دارایی به همراه سه وزارتخانه دیگر در شاخص عملکردی تعداد حضور مدیران ارشد در برنامه های رادیویی و تلویزیونی؛ در شاخص تعداد گفتگوی مدیران ارشد با رسانه ها؛ وزارت امور اقتصادی و دارایی به همراه سه وزارتخانه؛ در شاخص تعداد سفرهای استانی مدیران ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی به همراه یک وزارتخانه دیگر و در شاخص تعداد دیدار با تشکل های مردم نهاد، نخبگان، ذینفعان و ... نیز وزارت امور اقتصادی و دارایی به تنهایی به عنوان فعالترین وزارتخانه در سطح دولت معرفی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: