کد خبر: ۸۳۱۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۷
تعداد بازدید: ۶۰۰
وزیر امور اقتصادی و دارایی ضمن بازدید از پارک علم و فناوری خراسان، طی گفت‌وگو با مدیران شرکتهای دانش بنیان در جریان مشکلات این شرکت ها قرار گرفت.
دست‌یابی به اهداف سند چشم‌انداز نیازمند توجه به شرکت‌های دانش بنیان استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، فرهاد دژپسند که به استان خراسان رضوی  سفر کرده است، طی سخنانی در جریان بازدید از پارک علم و فناوری خراسان، دست‌یابی به اهداف سند چشم‌انداز را نیازمند توجه به شرکت‌های دانش بنیان دانست.

وی زایش فکری، توسعه پیوسته و نرخ بالای نوآوری را از ویژگی‌های شرکت‌های دانش بنیان برشمرد و گفت: شرکت های دانش بنیان از ارکان اقتصاد هوشمند هستند.

این گزارش حاکی است، در این دیدار تعدادی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان به طرح مشکلات خود در خصوص ثبت سفارش، تامین ارز، ترخیص کالا، قوانین گمرکی و مسائل مالیاتی پرداختند و وزیر اقتصاد نیز برای حل آنها دستورات مقتضی را صادر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: