کد خبر: ۸۳۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۶
تعداد بازدید: ۱۹۱
نخستین محموله صادراتی گاز مایع (LPG) فاز ۱۹ پارس جنوبی از بورس انرژی صادر شد.
ارزآوری ۳ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ دلاری در کمتر از یک دقیقه

به گزارش خبرداغ ، پس از تجربه موفق شرکت ملی گاز ایران در صادرات ۱۳٫۵۰۰ تن گاز مایع از طریق رینگ صادراتی بورس انرژی ایران امروز دو شنبه نیر دو محموله گاز مایع با حجم کلی ۱۱ هزار تن روانه میز فروش رینگ صادراتی بورس انرژی شد که در کمتر از یک دقیقه با موفقیت معامله و رهسپار آنسوی مرزهای ایران شد.

این معامله شامل داد و ستد دو محموله به حجم ۵٫۰۰۰ تن و ۶٫۰۰۰ تن گاز مایع(LPG) تولیدی فاز ۱۹ مجتمع گاز پارس جنوبی است که با روش کشف پریمیوم منهای ۶۵ به قیمت جذاب هر تن ۲۹۷.۵ دلار فروخته شده است.


به این ترتیب شرکت ملی گاز ایران توانست نخستین گاز مایع صادراتی فاز ۱۹ مجتمع پارس جنوبی از طریق بورس انرژی ایران را به ارزش ۳ میلیون و ۲۷۵ هزار و ۵۰۰ دلار به بازار های خارجی صادر نماید.

طی کمتر از یک ماه اخیر شرکت ملی گاز ایران توانسته است از طریق بستر شفاف و متشکل بورس انرژی ایران ۲۴ هزار و ۵۰۰ تن گاز مایع را با جذاب ترین قیمت رقابتی رهسپار آنسوی مرزهای کشور نماید.


ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: