کد خبر: ۸۳۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
تعداد بازدید: ۱۹۴
قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شد.
نرخ دلار در کانال یازده هزار تومانبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان اعلام شد.

هر دلار آمریکا بدون تغییر محسوس نسبت به آخرین روز کاری قبل در محدوده ۱۱ هزار و ۱۵۰ تومان باقی ماند.

بر این اساس نرخ خرید دلار آمریکا نیز ۱۱ هزار و ۵۰تومان گزارش شده است.

بررسی‌ها نشان می دهد میل بازار به کاهش قیمت‌ها محسوس است این در حالی است که بازارساز از تغییرات ناگهانی و سریع در بازار پرهیز دارد. نرخ خرید فروش دلار در بازار نیز هماهنگ با نرخ خرید و فروش در صرافی‌هاست و در برخی ساعات روز نیز قیمت فروش حتی از قیمت فروش دلار در صرافی‌ها عقب می‌ماند.

فعالان بازار معتقدند سد مقاومتی دلار از ۱۱ هزار و ۲۰۰ تومان به یازده هزار تومان رسیده است و در صورت شکسته شدن این سد، احتمال ماندگاری دلار در کانال ۱۰ هزار تومان افزایش می یابد.

هر یورو امروز در صرافی‌های بانکی به قیمت ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید یورو نیز برابر با ۱۲ هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: