کد خبر: ۸۳۱۰۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
تعداد بازدید: ۱۰۷۰
هیات مدیره این بانک با ارائه یک گزارش توجیهی به مجمع عمومی فوق‌العاده درخواست افزایش سرمایه از مبلغ 4000 میلیارد ریال به مبلغ 42 هزار میلیارد ریال را داده است.
افزایش سرمایه  10 برابری بانک ایران زمینهیات مدیره بانک ایران زمین به مجمع عمومی فوق‌العاده این بانک پیشنهاد افزایش سرمایه بیش از 10 برابری را داده است.

به گزارش سرویس اقتصادی خبرداغ، هیات مدیره این بانک با ارائه یک گزارش توجیهی به مجمع عمومی فوق‌العاده درخواست افزایش سرمایه از مبلغ 4000 میلیارد ریال به مبلغ 42 هزار میلیارد ریال را داده است.

این پیشنهاد در هیات مدیره بانک به تصویب رسیده و پیشنهاد آن به همراه گزارش توجیهی به مجمع عمومی فوق‌العاده بانک ارسال شده است که در صورت موافقت، سرمایه این بانک بیش از 10 برابر خواهد شد.

هیات مدیره این بانک با عنایت به ماده 3 دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار این پیشنهاد را ارائه کرده که بر اساس آن این افزایش سرمایه قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور اصلاح ساختار سرمايه و خروج از شموليت ماده 141 اصلاحيه قانون تجارت انجام شود.

بر اساس اعلام هیات مدیره اظهارنظر بازرس قانونی نسبت به گزارش مذکور نیز متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انجام افزایش سرمایه یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق‌العاده است.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: