کد خبر: ۸۳۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱
تعداد بازدید: ۲۱۳
واکنش سخنگوی وزارت کشور به خرید و فروش رأی معتادان به قیمت ۲۰۰ هزار تومانسید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در پاسخ به اين سوال که گفته می شود در برخی حوزه های انتخابیه آرای مربوط به معتادان با مبالغ ۲۰۰ هزار تومان یا بیشتر خریداری می شود، وزارت کشور چه تمهیداتی برای برخورد با این نوع تخلفات دارد؛ گفت:در رابطه با خرید وفروش رای اگر شما می‌گویید که جلوگیری از آن صرفا باید با قانونگذاری اتفاق بیفتد امکان‌پذیر نیست؛ مصداقی که شما درباره خرید و فروش رای گفتید از ابتدای تدوین قوانین انتخاباتی ما جرم بوده است اما بعضا در جاهایی اتفاق می‌افتد بنابراین ما نمی‌توانیم بگوییم صرفا با قانون می توان همه ایرادات را رفع و رجوع کرد.

البته نکته مهم اینجاست که اگر در جایی انجام اینکار اثبات شود و در نتیجه انتخابات هم موثر باشد حتماً انتخابات ابطال و با متخلفان برخورد می شود. در هرصورت معتقدم به هر میزان که ایجابی قانونگذاری کرده و ساز وکاری طراحی کنیم که همگان در دایره ساز وکار طراحی شده فعالیت کنند موفق تر خواهیم بود.
منبع: خبرانلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: