کد خبر: ۸۳۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۹
تعداد بازدید: ۲۰۷
هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (دوشنبه) بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز به قیمت سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به فروش رسید.
نرخ سکه تثبیت شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایرنا ، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران امروز (دوشنبه) بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز به قیمت سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان به فروش رسید.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم در بازار آزاد تهران در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه امروز به نرخ سه میلیون و ۹۶۰ هزار تومان فروخته شد.

همچنین نیم سکه نیز ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۸۱۰ هزار تومان داد و ستد شد.

علاوه براین در بازار آزاد تهران هر گرم طلای خام ۱۸ عیار ۴۰۳ هزار تومان و هر مثقال طلا نیز یک میلیون و ۷۴۷ هزار تومان به فروش رسید.

نرخ اونس طلا در بازارهای جهانی نیز به رقم یک هزار و ۴۹۰ دلار رسید.

بازار طلا در هفته‌های گذشته دچار رکورد شده به طوری که نرخ‌ها ثابت مانده و حجم معاملات نیز کاهش یافته است.

محمد کشتی‌آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران پیش از این گفته بود: با توجه به نرخ اونس و دلار، تعطیلی و مناسبت های سوگواری تا پایان ماه صفر، بازاری آرام و با ثبات برای طلا و سکه خواهیم داشت و نوسان‌های اندکی روی خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: