کد خبر: ۸۲۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۲
تعداد بازدید: ۲۰۲
دکتر مونسان در حاشیه اجلاس وزرای گردشگری اکو:
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «گسترش گردشگری بین کشورها موجب نزدیکی و آشنایی مردم و تعمیق روابط می‌شود.»
گسترش گردشگری موجب نزدیکی و تعمیق روابط کشورها می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا، دکتر مونسان در حاشیه اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو در خجند تاجیکستان در جمع خبرنگاران گفت: «رئیس‌جمهوری کشورمان در سفر به تاجیکستان تاکید کرد روابط را با این کشور دوست و برادر گسترش بدهیم و تلاش خواهیم کرد که این اتفاق بیفتد.»

او افزود: « در دیدار با وزیر امور خارجه و رئیس سازمان گردشگری تاجیکستان آمادگی خود را برای کمک در همه زمینه‌ها اعلام کردیم. ما آمادگی داریم در همه بخش‌ها به تاجیکستان کمک کنیم و همکاری مشترک داشته باشیم.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «در پروژه‌های اقتصادی و پروژه‌های عمرانی، شرکت‌های ایرانی تجارب بسیار خوبی دارند و چند پروژه موفق هم در تاجیکستان انجام داده‌اند مثل ساخت پل، نیروگاه، سد و... همچنین در بخش گردشگری که مربوط به حوزه مسئولیت بنده می‌شود آمادگی داریم و در همه بخش‌ها انشاءالله کمک خواهیم کرد تا سطح روابط بین دو کشور روز‌به‌روز افزایش پیدا کند.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: