کد خبر: ۸۲۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
تعداد بازدید: ۸۱۹
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهور با صدور تقدیر نامه ای، از زحمات دکتر سید رحمت اله اکرمی معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص ارتقای نظام مدیریت مالی و ساماندهی بدهی های دولت تقدیر کرد.
تقدیر رییس جمهور از معاون نظارت مالی و خزانه دار کل کشور وزارت امور اقتصادی و دارایی به واسطه اقدامات انجام گرفته در راستای ارتقای نظام مدیریت مالی و ساماندهی بدهی های دولت؛به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، در نامه دکتر روحانی خطاب به دکتر اکرمی می خوانیم:
بدینوسیله از اقدامات موثر و تلاش ارزشمند جناب عالی و همکاران محترم نظارت مالی و خزانه داری کل کشور برای ارتقای نظام مدیریت مالی و ساماندهی بدهی های دولت، تقدیر و تشکر می نمایم.
از خداوند متعال سلامتی، بهروزی و دوام توفیق شما و همکاران محترم را در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران خواستارم.
گفتنی است، معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور در راستای ارتقای نظام مدیریت مالی و ساماندهی بدهی های دولت، اقداماتی چون "احصاء و گزارش اطلاعات بدهی ها و مطالبات دولت و شرکت های دولتی"، "انتشار و صدور انواع اوراق مالی اسلامی و اسناد تسویه خزانه" و "تحلیل پایداری بدهی و اجرای احکام مرتبط قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور" را به اجرا گذاشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: