کد خبر: ۸۲۸۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۵
تعداد بازدید: ۴۶۵
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن عذرخواهی از مشتریان و کارکنان این بانک به دلیل کندی پیش آمده در سیستم تحویلداری تحت وب شعب، اظهار امیدواری کرد که این مشکل به زودی برطرف شود.
کندی سیستم شعب بانک ملی ایران به زودی برطرف می شودبه گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی با بیان این که اشکال پیش آمده در این سیستم شناسایی شده است، افزود: متخصصان بانک در حال برطرف کردن مساله هستند.

وی افزود: نرم افزارهای تحت وب به فراخور زمان به روزرسانی می شوند و در این روند ممکن است اشکالاتی بروز کند، اما کارشناسان بانک ملی ایران بدون فوت وقت و به صورت شبانه روزی موضوع را پیگیری کرده اند.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که مجموعه بانک طی مدت کوتاه اخیر که چنین مشکلی پیش آمده، به دقت اوضاع را رصد کرده اند، ادامه داد: ضمن عذرخواهی از مشتریان و کارکنان که خدمت رسانی به آنها با کمی تاخیر و کندی مواجه شد، از صبر و شکیبایی آنها قدردانی می کنم.

خاتونی افزود: همه ذینفعان بانک ملی ایران اطمینان داشته باشند که مدیران بانک با حداکثر توان از منافع آنها حفاظت می کنند و اجازه نمی دهند در روند خدمت رسانی به آنها وقفه ایجاد شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: