کد خبر: ۸۲۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
تعداد بازدید: ۱۴۵۱
موفقیت بزرگ برای یک نهاد ایرانی
بانک ملت با پیگیری های حقوقی و مستمر موفق به اخذ حکم محکومبت دولت انگلیس و دریافت غرامت از دولت انگلیس گردید. شاید این نخستین بار است که یک بانک یا نهاد ایرانی در فرآیند قضایی موفق به دریافت غرامت آن هم به صورت نقدی از یک دولت اروپایی در شرایط فعلی تحریم ها شده است.
دریافت غرامت هزار میلیارد تومانی از دولت انگلیس توسط یک بانک ایرانیبراساس اخبار غیررسمی که به دست سرویس اقتصادی خبرداغ  رسیده است، بانک ملت در رخدادی بی سابقه موفق شده است پس از شکایت از دولت انگلیس و اثبات غیرقانونی بودن تحریم ها، مبلغی معادل هزار میلیارد تومان (80 میلیون یورو) غرامت دریافت کند.

شاید این نخستین بار است که یک بانک یا نهاد ایرانی در فرآیند قضایی موفق به دریافت غرامت آن هم به صورت نقدی از یک دولت اروپایی در شرایط فعلی تحریم ها شده است.

به محض دریافت اطلاعات بیشتر درباره این خبر، جزییات بیشتری از آن منتشر خواهیم کرد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: