کد خبر: ۸۲۸۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۱۱۸۲
بر اساس اطلاعاتی بدست آمده در حالیکه بانک‌های کشور از بنگاهداری منع شده‌اند، اما بانک شهر بدون توجه به منع قانونی، در حوزه‌هایی همچون ساخت و ساز و انرژی و... فعالیت می‌کند!
با وجود بنگاه داری بانک های خصوصی در حوزه های مختلف جای رقابت برای شرکت های خصوصی غیر قابل تصور است و این به معنی مرگ خصوصی های واقعی و رشد قارچ گونه بنگاه های بانک ها علی رغم قوانین بانک مرکزی و قوانین بالا دستی است که نیازمند نظارت جدی نهادهای ناظر خاصه در برهه کنونی اقتصاد کشور است.
 نکته قابل تأسف حضور شرکت های بانک های با ریشه دولتی همچون بانک شهر است که تمامی سهامداران آن شهرداری های کشور هستند. نام آن را هرقدر هم با تلاش به خصوصی ها پیوند دهیم، ولی باید بدانیم بانک شهر بانک شهرداری ها که زیرمجموعه وزارت کشور هستند است و این حقیقتی غیر قابل کتمان است.
بنگاهداری بانک شهر در ۲۷ شرکت + جدول

منبع جدول: 90اقتصادی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: