کد خبر: ۸۲۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱
تعداد بازدید: ۵۳۱
معاون نظارتی بانک مرکزی:
دکتر حنیفی معاون نظارتی بانک مرکزی در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک سپه ضمن تشکر از مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و کارکنان این بانک گفت: بانک سپه در کنار فعالیت‌های خود، کار بسیار بزرگ ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح را انجام می‌دهد که یک کار شبانه‌روزی است.
ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح کار پرحجم و حساس استبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک سپه، دکتر حنیفی با بیان اینکه ادغام بانک‌های وابسته به نیروهای مسلح در یک افق دو تا سه‌ساله ادامه پیدا می‌کند، اظهار داشت: یکی از سیاست‌های اصلی ادغام این است که اقدامات انجام‌شده با حفظ آرامش در سطح جامعه انجام شود.
معاون نظارتی بانک مرکزی خاطرنشان کرد: بحث کنترل فضای مجازی، نیروی انسانی و تفکیک کارکنان و کنترل اطلاعات در بحث ادغام کار بسیار پرحجم و حساس است که از اقدامات بانک سپه از طرف بانک مرکزی تشکر می‌کنم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: