کد خبر: ۸۲۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۲
وزیر اقتصاد در مجمع عمومی بانک صنعت و معدن اظهار داشت: این بانک در توسعه صنعت نقش ویژه ای دارد و می بایست از اعتبار و برند آن که معرف بانکی مدرن است به درستی در بخش صنعت و معدن استفاده گردد.
وزیر اقتصاد: بانک ها همواره می بایست با نوآوری به دنبال تحول در رسیدن به اهداف خود باشندبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران به نقل از شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند که در مجمع عمومی بانک صنعت و معدن سخن می گفت، این بانک را به لحاظ ساختار، نیروی انسانی و شیوه کار، بانکی خاص عنوان و تاکید کرد این موضوع نقطه تمایز این بانک با سایر بانک ها به شمار می رود.

دژپسند ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در یک سال گذشته، گزارش ارائه شده به مجمع را گزارشی واقع بینانه و مبتنی بر حل مشکلات و کمک به واحد های تولیدی صنعتی و معدنی کشور دانست.

وی موضوع بانکداری دیجیتال و استقرار حاکمیت شرکتی را دو موضوع اساسی برای حفظ پیشرو بودن بانک صنعت و معدن از سایر بانک ها قلمداد نمود و اضافه کرد: بانک ها همواره می بایست با نوآوری به دنبال تحول در رسیدن به اهداف خود باشند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی بانک صنعت و معدن را بر اساس رسالت توسعه ای و تخصصی متفاوت از سایر بانک ها دانست و ضمن برشمردن خصوصیات این بانک در کمک به صنایع و معادن کشور تاکید کرد: باید با اتخاذ راهکارهای مناسب و متناسب با شرایط روز، از مشکلات کنونی عبور کرد.

دژپسند اعلام کرد: بانک صنعت و معدن در توسعه صنعت نقش ویژه ای دارد و می بایست از اعتبار و برند این بانک که معرف بانکی مدرن است به درستی در بخش صنعت و معدن استفاده گردد.

وزیر اقتصاد ضمن تاکید بر انجام مطالعات مستمر و تطبیقی از وصول مطالبات به عنوان یکی از ابزارهای مناسب در تجهیز منابع بانک اشاره نمود و نظارت بر طرح ها و پروژه ها در پرداخت تسهیلات را ضروری دانست.

گفتنی است، نشست مجمع عمومی عادی سالیانه بانک صنعت و معدن با حضور دکتر دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی و دکتر رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضای مجمع روز گذشته در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار و پس از استماع گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی؛ صورت های مالی سال ۱۳۹۷ آن مورد تصویب قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: