کد خبر: ۸۲۵۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
تعداد بازدید: ۳۲۱
در آستانه 91 سالگی بانک ملی ایران، مراسم گرامیداشت نودمین سالگرد تاسیس شعبه مشهد این بانک برگزار شد.
شعبه مشهد بانک ملی ایران 90 ساله شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، در حاشیه این مراسم موزه بانک ملی ایران در گذر تاریخ نیز در این شعبه افتتاح گردید.

این مراسم با حضور فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک، حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی، دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی، معاون اقتصادی استانداری، رییس شورای اسلامی شهر مشهد، مدیر اداره کل میراث فرهنگی استان خراسان رضوی، تنی چند از مسئولان محلی و مشتریان قدیمی شعبه و فعالان اقتصادی استان برگزار و دکتر محمدرضا حسین زاده مدیر عامل بانک در پیام تصویری سالگرد تاسیس این شعبه را تبریک گفت.

مدیرعامل بانک در این پیام با بیان اینکه اهمیت شعبه مشهد برای بانک ملی ایران به حدی است که این بانک یک سال پس از تولد خود، آن را دایر کرده است، گفت: « شعبه مشهد همواره یکی از شعب موفق بوده و فرا رسیدن سالروز تاسیس آن را به همه مشتریان عزیز و گرانقدر این شهر که درواقع صاحبان اصلی بانک هستند، تبریک عرض می کنم. همچنین لازم می دانم تا این روز را به همه همکارانم در این شعبه که انصافا عملکرد خوب و قابل قبولی را طی سال های گذشته داشته اند، تبریک بگویم و امیدوارم در آینده نیز با همین روحیه به مردم خدمت رسانی کنند.»

فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک در این مراسم ضمن تبریک نودمین سالگرد تاسیس شعبه مشهد بانک، مشتریان را ولی نعمتان بانک عنوان کرد و گفت: رمز 9 دهه ماندگاری بانک ملی ایران و شعبه مشهد، وجود مشتریان باوفاست.

همچنین حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک نیز از  زحمات و تلاش های کارکنان که از سال های دور در جهت حفظ منافع بانک و مشتریان گام برداشته اند، تقدیر کرد.

رسولیان معاون اقتصادی استاندار خراسان رضوی هم با اشاره به نقش مهم بانک ملی ایران در اقتصاد استان، این بانک به ویژه شعبه مشهد را از ستون های غیر قابل انکار عرصه اقتصادی خراسان رضوی عنوان و از تلاش ها و نقش بسزای رییس اداره امور شعب بانک ملی ایران در این استان قدردانی کرد.

در این مراسم دو مستند از خاطرات سال های دور همکاران قدیمی و با سابقه بانک و مشتریان قدیمی و همچنین سیر تحولات تاریخی در بانک ملی ایران به ویژه شعبه مشهد از ابتدای تاسیس تاکنون به نمایش درآمد.

در حاشیه این مراسم نیز از روسای اسبق و مشتریان قدیمی شعبه مشهد بانک تقدیر شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: