کد خبر: ۸۲۴۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۶۱
با استقبال گسترده علاقه مندان و بازدیدکنندگان، ساعت بازدید از نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار نقاشی استاد شکیبا به ساعت 10 تا 19 تغییر یافت.
افزایش ساعت بازدید از نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار استاد شکیبابه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، پیش از این ساعت کار موزه بانک از ساعت 13 تا 17 روزهای شنبه تا چهارشنبه بود که با توجه به استقبال گسترده علاقه مندان از این نمایشگاه، زمان بازدید از ساعت 10 تا 19 هر روز حتی ایام تعطیل افزایش پیدا کرد.

نمایشگاه مشترک موزه بانک ملی ایران و آثار استاد شکیبا که در آن علاوه بر اشیا نفیس موزه ی بانک ملی ایران،  91 اثر فاخر نقاشی از استاد در معرض دید علاقه مندان قرارگرفته است ، تا 9 شهریورماه در موزه بانک ملی ایران واقع در خیابان فردوسی بالاتر از خیابان سرهنگ سخایی برپاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: