کد خبر: ۸۲۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷
تعداد بازدید: ۳۳۹
جاسم فتلاوي جانشین استاندار کربلا برای آشنایی با تجهیزات پزشکی بیمارستان کیش و گسترش تعاملات در زمینه گردشگری سلامت بین کیش و عراق از امكانات این مجموعه بازدید کرد.
تقویت گردشگری سلامت بین کیش و عراقبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومي و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در اين ديدار دكتر نادعلي نژاد رئیس بیمارستان کیش ضمن ارائه گزارشي ازفعاليت هاي گردشگري سلامت بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش و عمل های جراحی گردشگران سلامت كشور هاي حاشيه خليج فارس و كشورهاي اروپايي و آمريكايي دراین مجموعه  افزود:  بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی کیش تلاش می کند تا با ارتباط مستقیم و موثر با بازارهای هدف در زمينه جذب گردشگر از سوداگري و واسطه گري اجتناب شود .

فتلاوي نیز  ضمن ابراز خرسندي از امكانات و تجهيزات  استاندارد بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش و همچنين فضا سازي های کاربردی در اين مركز برای گردشگران سلامت گفت:بیمارستان کیش  بيشتر رشته هاي تخصصی مورد نياز يك مركز درماني مجهزرا داشته و زیر ساخت ها و ظرفیت جذب گردشگر سلامت در اين مرکز فراهم شده است.

وی افزود: در زمينه گردشگر درماني ،كشور عراق  بازار هدف خوبي برای کیش است چون درکنار تقاضا برای خدمات درمانی ، توانمندی ، تجربه  و حاذق بودن پزشکان ایرانی در عراق جایگاه ویژه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: