کد خبر: ۸۲۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶
تعداد بازدید: ۱۹۷
چین:
نماینده چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل بر حمایت دولت کشورش از برجام تاکید کرد.
از برجام حمایت می‌کنیم/ به تلاش برای ثبات و امنیت در خاورمیانه ادامه می‌دهیم به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نماینده چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل در مورد لزوم برقراری امنیت در خاورمیانه گفت: در واقع برقراری صلح و امنیت در خاورمیانه نه تنها برای کشور‌های منطقه، بلکه برای صلح و امنیت جهان اهمیت دارد. چین خواهان استفاده از راه حل منطقی و گفت‌وگو برای حل موضوعات مهم منطقه است.

وی افزود: چین از برجام حمایت می‌کند. ما در واقع با حمایت از برجام، از خاورمیانه بدون تسلیحات کشتار جمعی حمایت می‌کنیم. ما خواهان گفت‌وگو برای ایجاد صلح و امنیت در منطقه هستیم.

به نقل از رویترز ، نماینده چین در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: ما به تعهدات خود در برجام پایبندیم و به تلاش برای ثبات و امنیت در خاورمیانه ادامه می‌دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: