کد خبر: ۸۲۳۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۵
تعداد بازدید: ۱۳۵۸
بدهی بانک اقتصاد نوین به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی در سال گذشته دو برابر شده و به بیش از هفت هزار میلیارد تومان رسیده است!
در بانک اقتصاد نوین چه خبر است؟/رشد ۸۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری بانک اقتصاد نوین در املاک !!!بانک اقتصاد نوین اولین بانک خصوصی ایران است که البته قریب 50 درصد سهام آن متعلق به بانک ملی ایران و بیش از 2 درصد در اختیار بانک پارسیان می باشد! با اتفاقات مجمع بانک اختیار کامل نخستین بانک خصوصی کشور در اختیار بانک ملی ایران قرار گرفت.

رشد ۸۴۰ درصدی سرمایه‌گذاری بانک اقتصاد نوین در املاک !!!

زیان انباشته بانک اقتصادنوین درسال گذشته در مقایسه با سال 1396 بیش از 50 درصد افزایش داشته و به 583 میلیارد تومان رسیده است. 

این بانک از جمله بانک‌های فعال در حوزه املاک و مسکن بوده که میزان سرمایه‌گذاری آن در املاک، در سال گذشته با بیش از 840 درصد رشد به 411 میلیارد تومان رسیده است.

حسابرس مربوطه بانک اقتصادنوین نسبت به ذخیره مطالبات مشکوک‌الوصول این بانک اعتراض داشته و ادعا کرده میزان آن بیش از مقدار اعلام شده است. 

بدهی بانک اقتصاد نوین به بانک مرکزی و صندوق توسعه ملی در سال گذشته دو برابر شده و به بیش از هفت هزار میلیارد تومان رسیده است!/مجمع فعالان اقتصادی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: