کد خبر: ۸۲۲۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۳۹۶
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران تصریح کرد :
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران در اهمیت مشارکت بانک‌های خصوصی در طرح های عمرانی و توسعه ای کشور، گفت: بانک‌های خصوصی به ویژه بانک پارسیان در راستای همراهی با دولت، در طرح‌های آب رسانی و گازرسانی به مناطق محروم ومرزی مشارکت و حضوری فعال داشته‌اند.
نقش اثرگذار بانک پارسیان در طرح‌های آبرسانی به مناطق محرومبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، وی درادامه با بیان این که بانک پارسیان ویژه ‌تربه این بخش وارد شده است، تصریح کرد : خدمات این بانک درآبرسانی طبق ماده 56 توافق کنسرسیوم در طرح های عمرانی کشور ستودنی است.
مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، با توجه به اهمیت بندهای 24 گانه سیاست اقتصاد مقاومتی گفت: بحث کمک و همراهی بخش پولی و شبکه بانکی برای رونق اقتصادی کشور مورد تاکید قرار گرفته و تاکنون بانک های خصوصی و شبکه بانکی کشور در این مسیر گام های موثری برداشته اند.
بهروز مرادی افزود: بانک‌های خصوصی در تامین مالی طرح‌های اشتغالزایی و توسعه روستایی نیز نقش پررنگی ایفا کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: