کد خبر: ۸۲۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۳۸۱
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از فعال شدن اپلیکیشن اطلاع‌رسانی قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی خبر داد. وی افزود: قرار است که اطلاع‌رسانی‌ مرتبط با قیمت کالاهای اساسی، حساس و ضروری مورد نیاز مردم؛ در قالب این سامانه صورت گرفته و مردم بر مبنای این مقایسه قیمتی، علاوه بر اینکه کالا را با قیمت رقابتی خرید کنند، شکایات مورد نظر خود از عرضه‌کنندگان کالا را به صورت لحظه‌ای ثبت کرده و به واحد بازرسی و نظارت اصناف و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اطلاع دهند.
اپلیکیشن اطلاع‌رسانی قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی فعال شدرئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از فعال شدن اپلیکیشن اطلاع‌رسانی قیمت ۱۰۰ قلم کالای اساسی خبر داد.

به گزارش خبرداغ  به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش اظهار کرد: این سامانه در دسترس عموم بوده و مردم با نصب اپلیکیشن مرتبط با آن می‌توانند علاوه بر نسخه وب، قیمت کالاها را به لحظه بررسی و شکایات خود را ثبت کنند.

وی افزود: قرار است که اطلاع‌رسانی‌ مرتبط با قیمت کالاهای اساسی، حساس و ضروری مورد نیاز مردم؛ در قالب این سامانه صورت گرفته و مردم بر مبنای این مقایسه قیمتی، علاوه بر اینکه کالا را با قیمت رقابتی خرید کنند، شکایات مورد نظر خود از عرضه‌کنندگان کالا را به صورت لحظه‌ای ثبت کرده و به واحد بازرسی و نظارت اصناف و سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اطلاع دهند.

تابش که در یک برنامه تلویزیونی سخن می‌گفت، تصریح کرد: دامنه کالاهای اعلام نرخ‌شده در این سامانه به سرعت گسترش خواهد یافت و تعداد آن از ۱۰۰ قلم کالا فراتر خواهد رفت؛ ضمن اینکه امکان ثبت شکایت نیز از طریق این اپلیکیشن نیز فراهم آمده است. از سوی دیگر، تولیدکنندگان کالا نیز می‌توانند قیمت کالاهای خود را به صورت خوداظهاری در این سامانه به ثبت رسانده تا بعد از تائید سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، نرخ آنها در سامانه به ثبت رسیده و در اختیار عموم مردم قرار گیرد.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد: هم‌اکنون این سامانه در دسترس عموم است و برای نسخه‌های گوشی تلفن همراه اندروید فعال بوده و برای نسخه IOS نیز ظرف یک ماه آینده در دسترس خواهد بود. همچنین وب سایت WWW.۱۲۴.IR نیز قابلیت کارکردی همین اپلیکیشن را دارا است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: