کد خبر: ۸۲۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
تعداد بازدید: ۵۵۸
با حضور مدیران عامل بانک های کشور، معاون اقتصادی سازمان برنامه و بودجه، مدیر عامل صندوق توسعه ملی و جمعی از مدیران و فعالان اقتصادی استان اردبیل، جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اردبیل برگزار شد.
سفر مدیران عامل بانک های کشور به استان اردبیلبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، در این جلسه که به منظور هماهنگی تیم اقتصادی و بانکی کشور در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان اردبیل برگزار شد، مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی درباره چگونگی تأمین مالی پروژه های زیرساختی در این استان، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه استاندار، نمایندگان استان اردبیل در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان، مشکلات خود را مطرح نمودند و مدیران عامل بانک ها ضمن پاسخگویی به مسائل آنها از عزم شبکه بانکی کشور در حمایت از پروژه های صنعتی و اشتغالزا در این استان خبر دادند.

پس از این جلسه، مدیران عامل بانک های کشور به همراه استاندار و دیگر مسئولان اقتصادی از برخی پروژه های تولیدی و صنعتی استان اردبیل بازدید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: