کد خبر: ۸۲۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۸
تعداد بازدید: ۳۲۱
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت : دقت نظر در انجام فعالیت‌های تخصصی گزینشگران برای ارتقای کیفی امور و جذب نیروی انسانی کارآمد در سازمان های مختلف به خصوص در شبکه بانکداری لازم و ضروری است.
تاکید بر نقش مهم گزینشگران در فرآیند جذب و صیانت از نیروی انسانیبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در همایش تبیین برنامه ها و ارتقای کیفی فعالیت های گزینش این بانک که با حضور محمود شایان دیگر عضو هیات مدیره،حبیب اله رشید ارده معاون منابع انسانی ، تنی چند ازمسئولان ارشد بانک و مدیران و کارکنان بخش گزینش برگزار شد، بر نقش مهم و تاثیرگذار گزینشگران در فرآیند جذب و صیانت از نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: نیروی انسانی ، منبع استراتژیک هر سازمان بوده و رشد و تعالی نیروی انسانی از مولفه های اصلی یک سازمان متعالی است  و فعالیت گزینشگران در این مسیر مهم و خطیر می باشد.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان و دست اندرکاران گزینش با توجه به حساس بودن جایگاهی که دارند، باید بر اساس اطلاعاتی که دریافت می کنند توجه و دقت لازم را برای انتخاب افراد اصلح داشته باشند چرا که براساس رسالت هسته های گزینش، منابع انسانی را برای استقرار دولت های خدمتگزار و سازمان های خدمات دهنده آماده می کنند.

 خاتونی با اشاره به رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص گزینش افراد گفت: در انتخاب افراد باید جوان گرایی، تخصص، توانایی انجام کار، تعهد، اخلاص و تقوا مد نظر قرار گیرد و مسئولان و دست اندرکاران این واحدها با انتخاب جوانان پرانرژی و دلسوز، مخلص، با ایمان، متعهد و متخصص، رسالت خود را در قبال مردم به نحو احسن انجام دهند.

مهدی ملک مجد رئیس اداره کل گزینش بانک ملی ایران  نیز در این همایش ضمن تبیین سیاست‌های کلی و تشریح شاخص های عملکردی سالانه و فعالیت های مختلف این اداره کل طی یک سال اخیر در جهت جذب نیروی انسانی متعهد و متخصص بانک، به تحلیل کیفی برخی برنامه های در دست اقدام در اداره کل گزینش پرداخت و برگزاری این جلسات را در جهت همفکری و تبادل تجربیات، سازنده دانست.

در ادامه این همایش، پانل تخصصی تبیین برنامه ها و ارتقای کیفی فعالیت های گزینش بانک برگزار و در خصوص مسائل کاری پیش رو، تبادل نظر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: