کد خبر: ۸۲۱۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۵
تعداد بازدید: ۲۱۷
فردی به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایت بیان کرد شخصی ناشناس برای دختر نوجوانش در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد مزاحمت کرده که این کار باعث برهم‌خوردن آرامش روانی و افسردگی دختر او شده است.
مزاحمت اینستاگرامیِ مرد ۶۰ساله برای دختر نوجوان
به گزارش خبرداغ به نقل از شرق: فردی به پلیس فتا مراجعه و با طرح شکایت بیان کرد شخصی ناشناس برای دختر نوجوانش در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد مزاحمت کرده که این کار باعث برهم‌خوردن آرامش روانی و افسردگی دختر او شده است.

سرهنگ «علی کریمی»، رئیس‌پلیس فتای استان کرمانشاه، دراین‌باره گفت: پس از تحقیقات اولیه از شاکی و بررسی موضوع، تلاش برای شناسایی متهمان به صورت ویژه در دستور کار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت؛ دراین‌باره ابتدا فردی که یک پسر جوان بود، شناسایی و با هماهنگی مقامات قضائی به پلیس فتا احضار شد. پسر جوان با مشاهده مدارک و مستندات بیان کرد مدتی قبل برای پدر مسنش شبکه اجتماعی اینستاگرام را نصب کرده و پیج فرد مزاحم در اختیار پدرش است.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به شواهد جدید با هماهنگی مقام قضائی متهم 60ساله شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد. متهم ابتدا منکر جرمش شد اما پس از مشاهده مستندات انکارناپذیر به این جرم اعتراف و اذعان کرد تحت تأثیر جذابیت شبکه اجتماعی اینستاگرام قرار گرفته است و به دلیل کنجکاوی با دختر نوجوان شاکی از این طریق آشنا شده و ارتباط مجازی بدون ملاقات حضوری برقرار کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: