کد خبر: ۸۲۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۳۰۹
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در جلسه بررسی عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک بر اعتبارسنجی ویژه مشتریان جهت بهبود فرآیند و کاهش ریسک اعطای تسهیلات تاکید کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران بر اعتبارسنجی ویژه مشتریان تاکید کردبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در این نشست که با حضور علی اولیایی رییس اداره کل پیگیری و وصول مطالبات بانک، سعید ستاری رییس اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد بانک، معاونان اداره امور، روسای شعب ممتاز و حوزه های شهری و شهرستان، روسای دوایر ستادی و کارشناسان اعتبارات و طرح های اداره امور برگزار شد، با تاکید بر لزوم رعایت بهداشت اعتباری در بانک، خواستار توجه ویژه همکاران به بالا بردن سهم اعتباری بانک و همچنین اعتبارسنجی مشتریان و تسریع امور آنها شد.
وی کارمزد محوری و افزایش درآمدهای غیرمشاع را از سیاست های اصلی بانک ملی ایران عنوان کرد و ضمن اعلام بهبود شرایط ترازنامه بانک نسبت به سال قبل، مجموعه عملکرد بانک را مناسب دانست.
شایان همچنین با تقدیر از مدیریت اداره امور شعب استان خراسان رضوی در تحقق اهداف تعیین شده بانک و ارتقای جایگاه این اداره امور، بر لزوم تجدید ارزیابی املاک بانک با هدف افزایش سرمایه تاکید و اظهار کرد: همکاران باید تلاش کنند تا دارایی های بانک از حالت انجماد خارج شود.
این عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ادامه داد: به همین منظور اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد در ساختار بانک ملی ایران ایجاد شد که اولویت آن شناسایی املاک و دارایی های مازاد بانک و تبدیل آنها به دارایی مولد است.
وی همچنین راه دستیابی به بانکداری دیجیتال را عبور از بانکداری الکترونیک عنوان و خاطر نشان کرد: این مهم جز با استفاده کامل از تمامی ظرفیت های موجود و ابزارهای در دسترس محقق نخواهد شد.
شایان از همکاران خواست تا از ظرفیت های سخت افزاری بانک استفاده بهینه تری داشته باشند.
در ادامه این جلسه گزارشی از عملکرد اداره امور شعب ارائه شد .
در پایان این سفر عضو هیات مدیره ی بانک ضمن بازدید از شعبه ممتاز چهارراه شهدای مشهد،با کارکنان این شعبه دیدار و گفت و گو کرد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: