کد خبر: ۸۲۱۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۲۳۱
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: تسریع در خدمت رسانی، عامل حفظ و جذب مشتریان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که صاحبان سرمایه و کسب و کار اگر تغییر را در زندگی و فعالیت خود لحاظ نکنند، موقعیتشان را از دست خواهند داد، گفت: یکی از مهم ترین راه های حفظ و جذب مشتریان، ارائه خدمات نوین در کمترین زمان ممکن است.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: تسریع در خدمت رسانی، عامل حفظ و جذب مشتریانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مسعود خاتونی در جمع کارکنان اداره امور شعب شمال تهران بانک با تاکید بر لزوم ایجاد تغییر در مدل و مفاهیم کسب و کارها افزود: موفقیت پایدار در کسب و کار نیازمند داشتن یک سازمان با عملکرد مطلوب است، اما برای اغلب مدیران، چالش موجود بر سر راه ساختن چنین سازمانی، تعیین نقطه آغاز تغییر است.
وی با اشاره به این که هر کسب و کاری برای ادامه حیات خود با الزاماتی رو به روست، اظهار کرد: برای برداشتن گام‌های استوار در آینده، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همچنین کاهش فاصله صف و ستاد بانک را عامل تسریع در خدمت رسانی دانست.
اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران نیز در این نشست با اشاره به تمرکز ادارات امور تهران بر روی درآمدهای غیر مشاع و بازاریابی برای جذب منابع جدید و وصول مطالبات، حمایت ادارات کل و ستاد بانک را برای تسریع ارائه خدمات خواستار شد.
روسای ادارات امور شعب تهران نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد واحد های خود ارائه کردند.
عضو هیات مدیره بانک و هیات همراه همچنین ضمن بازدید از شعبه باغ فردوس، با کارکنان این واحد دیدار و گفت و گو کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: