کد خبر: ۸۲۰۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
تعداد بازدید: ۳۲۷
محققان اعلام کردند، حمام آب گرم دو ساعت قبل از خواب می‌تواند به بهبود کیفیت خواب کمک کند.
حمام قبل از خواب کیفیت خواب را افزایش می‌دهدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: داشتن یک خواب آرام و خوب نیاز هر فردی است. مطالعه جدید محققان روش‌ ساده‌ای را برای بهبود کیفیت خواب شما ارائه کرده است.

براساس گزارش «آسین ایج»، این مطالعه پیشنهاد می‌کند که 1-2 ساعت قبل از رفتن به رختخواب دوش آب گرم بگیرید به گونه‌ای که دمای آب 104 تا 109 درجه فارنهایت (40-42) درجه سیلسیوس باشد. این کار می‌تواند به بهبود کیفیت خواب شما کمک کند.

محققان برای انجام این مطالعه، اثرات آب گرم را بر روی بدن و ارتباط آن با خواب را بر روی حدود 5 هزار و 322 نفر بررسی کردند.

یافته‌ها نشان داد که دمای مطلوب از 104 درجه تا 109 درجه فارنهایت کیفیت خواب را بهبود می‌بخشد. اگر افرادی در برنامه‌های خود 1-2 ساعت قبل از خواب به حمام بروند این کار می‌تواند سرعت به خواب رفتن آنها را به طورمتوسط تا 10 دقیقه افزایش دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: