کد خبر: ۸۲۰۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۶
تعداد بازدید: ۲۸۸
روزنامه شهروند در گزارشی نگاهی به برج‌های منطقه الهیه تهران انداخته و امکانات لاکچری آنها را بررسی کرده است.
مورد عجیب یک برج در الهیه با روکش طلا!به گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه شهروند در گزارشی نگاهی به برج‌های منطقه الهیه تهران انداخته و امکانات لاکچری آنها را بررسی کرده است.

یکی از آپارتمان‌های لاکچری الهیه که در فضای مجازی هم شهرت فراوان پیدا کرده پنج طبقه تک واحدی است و یک پروژه فوق لوکس است که همه متریال کار از خارج از کشور واده شده. از سرامیک و شیرآلات گرفته تا آسانسور و کابیت و حتی چهار بار از ایتالیا برای اندازه‌گیری درهای این آپارتمان به ایران آمده‌اند! همچنین قرار است در رم ساخته شده و وارد کشور شود.


نکته دیگر جنس موادی است است که خانه را با آن ساخته‌اند. بدنه لابی روکش چرم دارد و در و دیوار با برنز کار شده و حتی در سرویس میهمان شیشه‌هایی کار گذاشته شده که در آن الیاف طلا به کار رفته است!

نازک‌کاری‌هایی از جنس طلای این ساختمان هنوز تمام نشده و احتمالا چند ماه زمان می خواهد تا آماده تحویل شود.

به گفته مشاوران املاک حاضر در منطقه قیمت این دست خانه‌ها از متری 110 میلیون تومان هم عبور کرده و گاهی به صدها میلیارد تومان می‌رسد چرا که اغلب با توجه به امکانات لاکچری به کار برده شده در این خانه‌ها قیمت میلیاردی آنها تغییر می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: