به گزارش
خبرداغ به نقل از روابط عمومی ، سلیم بهرامی مدیر استان اهداف گردهمایی را تشریح سپس به توضیح اجمالی آمار و عملکرد در سال گذشته و اهداف بدست آمده توضیحاتی بیان و خواستار شناسایی بیشتر خدمات بانکداری مدرن به مشتریان جهت استفاده بهینه از تمامی این محصولات شد و اظهار داشت: امروزه هوشمند سازی فرآیندها در سیستم بانکی دیگر نه به عنوان یک انتخاب بلکه یک الزام است.
وی افزود: برخلاف تصور همگان بانکداری دیجیتال مترادف با بانکداری آنلاین یا بدون شعبه نیست. چرا که مطابق با نظر تحلیگران بانکی در این نوع بانکداری شعب فیزیکی بانکها حذف نخواهد شد بلکه از وضعیت تراکنش محوری فعلی به سمت مشاوره پروری پیش خواهد رفت.
سلیم بهرامی در ادامه این گردهمایی خواستار تلاش همکاران در ارتقاء سطح دانش بانکی ازطریق مطالعه بخشنامهها و دستورالعملهای بانکی، شرکت در کلاسها و دوره های آموزشی بانک و یادگیری تجربی در محیط کار شد. و برگزاری جلسات مستمر در شعب بمنظور تبادل نظر را عامل حرکت رو به جلو نام برد.
مدیر استان از کارکنان خواست با ایجاد تعامل مثبت و مستمر با مشتریان و نیز درک و شناخت بهتر نیاز آنان به منظور برآورده کردن انتظارات در سریع ترین زمان ممکن را سرلوحه کار خود قرار دهند