کد خبر: ۸۲۰۵۳۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۴۴۲
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در تسریع امور مشتریان گفت: باید به سراغ مشتریان برویم، کار آنها را تسهیل کنیم و برای کسب و کارشان خدمات سازنده ارائه دهیم.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تاکید کرد: لزوم ارایه خدمات سازنده برای کسب و کار مشتریانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در همایش ارزیابی عملکرد سه ماه اول سال 98 اداره امور شعب منطقه دو کشور بانک که با حضور معاونین امور ارزی و بین الملل و پشتیبانی، مدیر امور شعب منطقه دو کشور، رؤسای ادارت کل اعتبارات، بررسی طرح ها، مدیریت عملیات بانکی، بازاریابی و امور مشتریان، حسابداری و بودجه و رؤسای ادارات امور شعب استان های منطقه دو به میزبانی استان فارس برگزار شد، ضمن قدردانی از همکارانی که در جریان سیل از ابتدای سال به یاری هموطنان شتافتند، با اشاره به موارد مطرح شده در تبصره 18 قانون بودجه کشور، از استان ها خواست با تشکیل تیم هایی در استان های خود، روند اجرایی شدن موارد ابلاغ شده در این خصوص را تسهیل کنند.
وی افزود: از جمله این موارد، بند "ی" تبصره 16 قانون بودجه درخصوص پنل خورشیدی است که با معرفی سازمان بسیج سازندگی انجام می پذیرد و اجرای هر چه سریعتر امور بودجه با توجه به شعار سال (رونق تولید) می تواند بسیار تأثیرگذار باشد.
همچنین عباس شفیعی معاون پشتیبانی بانک نیز بر لزوم اتمام سریع تر پروژه های عمرانی نیمه تمام قبل از شروع پروژه جدید تأکید کرد و ارزیابی صحیح املاک و مستندسازی درست و بارگذاری صحیح آنها در سامانه سجا را خواستار شد.
معاون امور ارزی و بین الملل بانک نیز با تأکید بر لزوم جانشین پروری، توجه ویژه به واحدهای ارزی و فعالیت واحدهای خارج از بانک، بر لزوم راهنمایی صحیح مشتریان و ارائه پیشنهاد دریافت خدمات ارزی به مشتریان تأکید کرد.
محسن امین زارع افزود: با توجه به رونق صادرات در کشور، شعب بانک ملی ایران آماده تحویل ارزهای صادراتی از مشتریان گرامی هستند. همچنین با توجه به ایجاد بازار متشکل ارزی، این بانک برای انجام امور مربوط به صرافان به شکل تسویه آنی آمادگی کامل دارد.
فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با تلاش و پیگیری رؤسای ادارات امور و مدیران ادارات مرکزی گام های بلندی را در جهت اعتلای مشتری مداری برداریم.
در پایان شاخص های عملکرد منطقه دو کشور بانک با تشکیل پانل های تخصصی و حضور رؤسای ادارات کل مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: