کد خبر: ۸۱۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۱۱۵۲
هواداران استقلال خرید جدید پرسپولیس را غیرقانونی می‌دانند.
سند استقلالی‌ها برای محرومیت خرید جدید پرسپولیس +عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  رضا شکاری، با مسئولان پرسپولیس به توافق رسیده است تا فصل آینده پیراهن این تیم را در لیگ برتر ایران به تن کند. خریدی که به نظر صدای هواداران رقیب را درآورده است.

 

پس از هشدار اینستاگرامی سعید آذری مبنی بر محروم بودن شکاری، حالا استقلالی‌ها به حکمی استناد می‌کنند که گفته می‌شود رضا شکاری با مجوز موقت بازی می‌کند و در صورت صدور حکم نهایی کمیته انضباطی فیفا قطعا به علت نقض قراردادش با ذوب آهن دچار محرومیت سنگین خواهد شد.

 

هرچند شکاری امروز اعلام کرد مشکلی از این بابت نیست و نگران محرومیت نخواهد بود اما در صورت ثبت قرارداد با پرسپولیس و اعلام محرومیت از فیفا، سرخ‌پوشان نیز وارد حاشیه خواهند شد و دیگر نمی‌توانند روی خرید جدیدشان حساب باز کنند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
0
0
شما شدی صدای هواداران استقلال؟؟چرا وقتی پاتوسی غیرقانونی اومد یاهمین الان هم دشتی وبلبلی غیرقانومی اومدن چیزی نگفتی رسانه کیسه کش!!!!!!!!!چرااون موقع صدای هواداران پرسپولیس نبودی؟؟خبرگذاریت برای ما رفت تو بایکوت
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: