کد خبر: ۸۱۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۲۱۱
رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه سرعت رشد نرخ تورم ماهانه رو به کاهش است، گفت: فکر می‌کنم به سوی پیش‌بینی بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول حرکت می‌کنیم که اعلام کردند سال آینده رشد اقتصادی در ایران مثبت است.
وعده نوبخت: رشد اقتصادی ایران مثبت می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه سرعت رشد نرخ تورم ماهانه رو به کاهش است، گفت: فکر می‌کنم به سوی پیش‌بینی بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول حرکت می‌کنیم که اعلام کردند سال آینده رشد اقتصادی در ایران مثبت است.

«محمدباقر نوبخت» در پاسخ به این سوال که اعداد و ارقام نشان می‌دهد که کشور به سمت ثبات حرکت می‌کند برنامه شما در این زمینه چیست، اظهار کرد: پس از نوسانات بازار ارز که بیشتر جنبه روانی داشت و ناشی از عدم اطمینان نسبت به آینده بود، ارزش پول ملی کاهش یافت. وی با بیان اینکه سیاست‌های نظام در عرصه سیاست خارجی کاملا مشخص بود، یادآور شد: هر چند وضعیت مطلوبی نداریم اما در نرخ تورم و رشد اقتصادی به ثبات رسیدیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: هر چند رشد اقتصادی منفی است، اما کاهش این رشد نسبت به فصل گذشته باز هم مناسب‌تر شد و فکر می‌کنم به سوی پیش‌بینی بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول که اعلام کردند سال آینده رشد اقتصادی در ایران مثبت می‌شود، حرکت می‌کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: