کد خبر: ۸۱۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۱۹۳
ظریف:
وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی با اشاره به جنایت آمریکا در حمله موشکی به پرواز شماره ۶۵۵ ایران‌ایر در تیر ماه ۱۳۶۷، در توییتی به اقدامات ستیزه جویان‌ آمریکا و تیم ب تاخت.

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: سی و یک سال پیش، در چنین روزی، ناو جنگی آمریکا یک هواپیمای مسافربری با شناسه IR۶۵۵ را بر فراز آب‌های منطقه‌ای ایران ساقط کرد و باعث شهید شدن ۲۹۰ شهروند بی‌گناه از جمله ۶۶ کودک شد.

ستیزه‌جویی آمریکا علیه ایران از زمان به روی کار آمدن دونالد ترامپ آغاز نشده است. تنها شجاعت و بصیرت - که عزمی در مقابل عطش جنگ تیم ب محسوب می‌شود- می‌تواند به این مسئله پایان دهد.

 

000

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
نتیجه مذاکره دولت روحانی با آمریکا و کشورهای اروپایی فقط این بوده است آمریکا و کشورهای اروپایی به امور داخلی ایران دخالت و نظارت کنند، نه توافق هسته ای
بابائی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
0
0
ظریف: تجاوزات آمریکا علیه ایران با ترامپ شروع نشد
ظریف: تجاوزات آمریکا علیه ایران با ترامپ شروع نشد
چهارشنبه 12 تير 1398 - 16:56

وزیر خارجه ایران در پیامی توییتری به مناسبت سی و یکمین سالگرد حمله آمریکا به «پرواز 655 ایران ایر» نوشت: «تجاوزگری آمریکا علیه ایران با دونالد ترامپ شروع نشد».


«محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران همزمان با سالگرد حمله آمریکا به پرواز مسافربری شماره ۶۵۵ شرکت هواپیمایی ایران‌ایر و شهادت ۲۹۰ مسافر آن، این حمله را محکوم کرد.

وزیر خارجه ایران در توییتی به مناسبت سالگرد این حمله نوشت: «۳۱ سال پیش در چنین روزی، ناو آمریکایی پرواز ۶۵۵ ایران ایر که یک هواپیمای مسافربری بود را بر فراز آب‌های سرزمینی ایران ساقط کرد و همه ۲۹۰ فرد بی‌پناه شامل ۶۶ کودک را کشت. تجاوزات آمریکا علیه ایران با دونالد ترامپ شروع نشده است».

محمد جواد ظریف افزود: «شجاعت و آینده‌نگری که عزمی در برابر عطش تیم ب برای جنگ است، می‌تواند به این تجاوزات پایان دهد».


درپاسخ به محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران
تجاوزات آمریکا جنایتکار شماره یک علیه ایران با ترامپ شروع نشد/ تجاوزات آمریکا جنایتکار شماره یک علیه ملت ایران درسال 1332 شروع شده است.
تجاوزات آمریکا علیه ایران با ترامپ شروع نشد/ تجاوزات آمریکا جنایتکار شماره یک علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران درسال 1357 شروع شده است.
تجاوزگری آمریکا جنایتکار شماره یک علیه ایران با دونالد ترامپ شروع نشد/ تجاوزگری آمریکا جنایتکار شماره یک علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم در جنگ تحمیلی هشت ساله شده است و متاسفانه دولت بی توجهی کرده است با آمریکا جنایتکار شماره یک مذاکر، گفت و گو و همکاری کرده است.
مذاکره ایران با آمریکا جنایتکار شماره یک/ دولت روحانی مقصر اصلی بوده است.
آمریکا جنایتکار شماره یک همراه با چند کشور جنایتکار شماره یک دیگر سالانه بیش از999 هزار بار به امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند و همچنان نبزادامه می دهد.
نتیجه مذاکره دولت روحانی با آمریکا و کشورهای اروپایی فقط این بوده است آمریکا و کشورهای اروپایی به امور داخلی ایران دخالت و نظارت کنند، نه توافق هسته ای
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: