کد خبر: ۸۱۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۴
در جلسه شورای پول و اعتبار که به ریاست رئیس کل بانک مرکزی تشکیل شد، به پیشنهاد بانک مرکزی و با هدف تسهیل واردات شمش و طلای ذوب شده، صادرات مصنوعات فلزات گران‌بها و رفع موانع تسویه تعهدات صادراتی صادرکنندگان مصنوعات فلزات گران‌بها، «آیین نامه ورود، صدور و معاملات طلا، نقره و پلاتین» بازنگری شد.
شرایط واردات و صادرات طلا تصویب شد

آئین‌نامه ورود، صدور و معاملات طلا، نقره و پلاتین در شورای پول و اعتبار مورد بازنگری قرار گرفت.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، در هزار و دویست و هفتاد و سومین جلسه شورای پول و اعتبار که به ریاست عبدالناصر همتی - رئیس کل بانک مرکزی - تشکیل شد، به پیشنهاد بانک مرکزی و با هدف تسهیل واردات شمش و طلای ذوب شده، صادرات مصنوعات فلزات گران‌بها و رفع موانع تسویه تعهدات صادراتی صادرکنندگان مصنوعات فلزات گران‌بها، «آیین نامه ورود، صدور و معاملات طلا، نقره و پلاتین» بازنگری شد.

طبق اعلام بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار ضمن تغییر نام این آئین‌نامه به «آئین نامه ورود و صدور فلزات گران‌بها» آئین‌نامه مزبور را تصویب کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: