کد خبر: ۸۱۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۴
تعداد بازدید: ۷۳۰
بسیاری از داروهای کاهش وزن حاوی رازیانه هستند. رازیانه می تواند در یک رژیم کاهش وزن بسیار موثر عمل کند
3 روش کاهش وزن با رازیانهرازیانه از قدیم جزو رژیم غذایی انسان بوده است ولی زمانی که صحبت از کاهش وزن می شود این دانه ها یکی از بهترین گزینه های شما هستند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  شفا آنلاین، بسیاری از داروهای کاهش وزن حاوی رازیانه هستند. رازیانه می تواند در یک رژیم کاهش وزن بسیار موثر عمل کند. رازیانه با خواص جالب توجهی که دارد در کاهش وزن(Weight Loss) زنان بسیار مفید است از رازیانه می توانید برای کمک به کاهش اضطراب، بهبود هضم و افزایش متابولیسم خود استفاده کنید.

رازیانه از قدیم جزو رژیم غذایی انسان بوده است ولی زمانی که صحبت از کاهش وزن می شود این دانه ها یکی از بهترین گزینه های شما هستند.

شما می توانید با ترکیب رازیانه با سایر مواد به حذف سموم و تجزیه چربی بدن کمک کنید و از شر وزن اضافه خود خلاص شوید.

فواید رازیانه برای کاهش وزن زنان
بسیاری از افراد رازیانه را به عنوان دارویی بادشکن و ضد التهاب می شناسند ولی باید بگوییم که خواص کاهش وزن موثری دارد.

رازیانه برای مبارزه با هضم آهسته ، یبوست(Constipation) و نفخ عالی است.

عملکرد کبد را تنظیم کرده و چربی را هضم می کند.

دارای خواص دیورتیک است که عملکرد کلیه را بهبود می بخشد و از احتباس مایعات در بدن جلوگیری می کند.

با اثر سم زدایی که دارد خون را تصفیه کرده و به سلامت بهتر کمک می کند.

اشتها را سرکوب می کند به طوری که برای مدت طولانی تر احساس گرسنگی نمی کنید.

اسید معده را کنترل کرده و از ایجاد گاز بیش از حد در روده پیشگیری می کند.

با وجود این همه خواص رازیانه بهترین خبر برای شما این است که اضافه کردن رازیانه به رژیم روزانه شما در کاهش وزن سریعتر شما بسیار موثر است.

کاهش وزن زنان با چای رازیانه
روش سنتی برای استفاده از دانه های رازیانه ، چای است. علاوه بر تمام خواصی که قبلا در مورد رازیانه گفتیم از چای رازیانه می توانید برای درمان سوهاضمه(Indigestion) و درد معده استفاده کنید.

1 قاشق چایخوری دانه رازیانه را در 1 لیوان آب جوش ریخته و 10 دقیقه بگذارید دم بکشید سپس صاف کرده قبل از هر وعده غذایی بنوشید.

کاهش وزن زننان با رازیانه و لیمو
اضافه کرده مقداری آب لیمو ترش به چای رازیانه خواص چربی سوزی و کاهش وزن آن را افزایش می دهد و اسیدیته عامل اختلالات گوارشی و التهابی را از بین می بر.

بعد از تهیه چای رازیانه آب نصف عدد لیمو ترش و 1 قاشق غذاخوری عسل به آن اضافه کرده و حداقل 3 بار در هفته از این چای بنوشید.

کاهش وزن زنان با رازیانه و آلو
استفاده از آلو و رازیانه یک راه جالب و خوشمزه برای کاهش وزن است با این حال در نظر داشته باشید که این درمان خاصیت ملین داشته به بهبود حرکت روده شما کمک می کند.  بهتر است از ا ین نوشیدنی حداکثر 2 تا 3 بار در هفته بنوشید.

2 قاشق چایخوری دانه کتان و 1 قاشق چایخوری شاهدانه را از شب قبل در 1 لیوان آب بخیسانید تا نرم شوند.

 6 عدد آلو و 1 قاشق چایخوری دانه رازیانه را در یک لیوان آب اضافه کرده و 10 دقیقه با حرارت پایین بگذارید بجوشد سپس کناری بگذارید سرد شود.

تمام مواد را در مخلوط کن ریخته هم بزنید یکدست شود.

این شیک را صبح با معده خالی بنوشید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: