کد خبر: ۸۱۵۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
تعداد بازدید: ۲۶۵
روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: بدنبال مباحث مطرح شده در جلسه مدیران بازار متشکل ارزی و صرافی ها، بعدازظهر امروز کارشناسان و مدیران ارزی بانک مرکزی و بازار متشکل ارزی در دفتر رئیس کل بانک مرکزی موضوعات مطرح شده را با دکتر همتی مورد بحث و تصمیم گیری قرار خواهند داد.
بانک مرکزی: جلسه بحث و تصمیم گیری درباره «بازار متشکل ارزی» امروز برگزار می‌شود / تاکید همتی بر هماهنگی کامل بین عوامل مختلف مرتبط با بازار، قبل از عملیاتی شدن آن است

به گزارش خبرداغ، روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: بدنبال مباحث مطرح شده در جلسه مدیران بازار متشکل ارزی و صرافی ها، بعدازظهر امروز کارشناسان و مدیران ارزی بانک مرکزی و بازار متشکل ارزی در دفتر رئیس کل بانک مرکزی موضوعات مطرح شده را با دکتر همتی مورد بحث و تصمیم گیری قرار خواهند داد.

تاکید رییس کل بانک مرکزی بر هماهنگی کامل بین عوامل مختلف مرتبط با بازار قبل از عملیاتی شدن آن است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: