کد خبر: ۸۱۵۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰
تعداد بازدید: ۲۶۴
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت مطرح کرد:
معاون امور معادن و صنایع معدنی وزارت صمت، بانک پارسیان را به عنوان بازوی توسعه کشور به منظور اجرای طرح های صنعتی و معدنی اعلام کرد.
بانک پارسیان؛ بازوی توسعه معادن کشور
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، جعفر سرقینی افزود: این بانک از سال های گذشته با هدف نقش آفرینی در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، با سرمایه گذاری در حوزه معدن و صنایع معدنی به عنوان صنعتی پرمزیت و اشتغال زا، توانست نقش موثری در رونق تولید و اشتغال پایدار ایفا کند.
سرقینی با اشاره به مشارکت بانک پارسیان در طرح هایی همچون؛ گندله‌سازی اپال پارسیان سنگان و پارس فولاد سبزوار، یادآور شد: ایجاد زنجیره استخراج تا تولید محصول در حوزه صنایع فولادی و معدنی از اهداف اصلی مشارکت این بانک خصوصی در بخش معادن می باشد که هم اکنون با سرعت و قوت دنبال می شود.
گفتنی است؛ با مشارکت بانک پارسیان، شرکت پارس فولاد سبزوار با ظرفیت 800 هزار تن فولاد به عنوان یکی از 8 طرح استانی کشور در اردیبهشت ماه 97 و طرح گندله‌سازی اپال پارسیان سنگان نیز به ظرفیت ۵ میلیون تن با فناوری مهندسی ایرانی در دی ماه سال 96 به بهره برداری رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: